• אוק 04, 2021
  • צוות האתר
  • כללי

איך בוחרים חברת שרתים ?

אם אתם מעוניינים לעבור לחברת שרתים אחרת או בכלל להתנסות בפעם הראשונה בשרתים הגעתם למקום הנכון , כל הטיפים והמידע הדרוש לבחירת חברת שרתים איכותית.

בעזרת שרתים ניתן ליהנות מעולם גדול של פתרונות כמו גיבוי מרחוק , אחסון אתרים ,  מגוון שרתים על שרת פיזי אחד ( שרת וירטואלי ) ועוד… קיימות חברות רבות בשוק שמציעים לכם שרתים במחירים חסרי תקדים . אמנם כדי להחזיק שרת לא צריך להשקיע לתחזק אותו יותר מידיי אבל עדיין חשוב שתבחרו חברה טובה ואיכותית שתעניק לכם מקסימום אבטחה עם מינימום בעיות , אז איך בוחרים?

חברת שרתים בוחרים לאט ובסבלנות תוך כדי בקרה ותשומת לב לכל הפרטים הנדרשים . לפני שאתם בוחרים חברת שרתים בדקו מה אתם מעוניינים לאחסן על השרת : האם אתם מעוניינים בשרת כדי לאחסן אתרים ? או שאתם צריכים שרת כדי שיהיה לכם גיבוי מרחוק ? ערכו רשימה מסודרת של הציפיות שלהם  מן השרת כמו :

מהירות : כדי שאתה והלקוחות שלך יוכלו ליהנות משרת וירטואלי איכותי עליכם לבחור שרת מקצועי ומהיר . אתרים איטיים הם אתרים שלא יכולים להצליח משום שאף לקוח לא אוהב להיכנס לאתר איטי . עליכם לשאול את החברה מה המהירות שהיא מספקת וכמה אנשים נמצאים על אותו שרת פיזי.

בקרה: בקרה מתמדת היא דבר חשוב בכל עסק ובמיוחד בעסק שמכיל מידע וקבצים רבים בעלי משמעות, לכן עליכם לבחור חברה שדואגת לערוך בקרה תמידית ואבטחת מידע על המחשבים שלה ועל האבטחה שלהם במיוחד בגלל פריצות רבות שקיימות בתחום השרתים . לא הייתם רוצים למצוא את אתרכם יוצא מפעולה ובטח לא לאבד את כל המידע והקבצים החשובים לכם .

מקצועיות : בחרו חברת שרתים מקצועית עם צוות מיומן שיעניק לכם תמיכה לאורך כל הדרך החל מהעברת האתרים לרשותם ועד תמיכה 24 שעות ביממה . כנסו לאתרים שמאוחסנים בשרתים של החברה בה אתם מעוניינים ובדקו את זמן הכניסה לאתר ומהירות האתר. עליכם לזכור שחברה לא מקצועית יכולה לגרום לכם לאבד לקוחות פוטנציאליים , מספיק שהאתר שלכם לא יעבוד מספר שעות אתם תוכלו לאבד כמות של לקוחות פוטנציאליים, לקוח לא תמיד חוזר פעמיים .