• אוק 04, 2021
  • צוות האתר

אבטחת מידע בשרתים

שרתים לא מאובטחים הם סכנה שיכולה לעלות במיליוני שקלים במיוחד לבעלי עסקים , לכן יש לאחסן את כל מה שברצונכם בחברה אמינה ולא אצל אנשים פרטיים . לאחרונה קיימים אנשים פרטיים שמחזיקים שרתים בבית ומנהלים אותם לבד אנשים אלה מציגים את עצמם כחברה גדולה ורצינית , למרות שבפועל מדובר על אדם פרטי שיש לו שרת אחד בבית שלא עומד בכל התנאים הדרושים לטיפול בשרת.

בגלל התעסקות עם אנשים אלה רבים מבעלי עסק מוצאים את עצמם ללא גיבוי. ישנם דרכים לזהות את האנשים הללו שלא מעניקים את כל מה שדרוש כדי להחזיק שרת וניתן לזהותם בעיקר בטלפון על ידי תשאול נכון , תשאלו היכן ממוקם השרת ? כמה שרתים קיימים לחברה ? מהם התנאים בהם מוחזקים השרתים ? אם אתם לא סומכים על התשובות שנאמרו תוכלו לקבוע איתם פגישה ולראות בדיוק כיצד הדברים מתנהלים זוהי הדרך הטובה ביותר לזהות את החברות הללו.

חברות אלה מסוכנות בעיקר בגלל שניתן לפרוץ אל כל המידע שיש להם בקלות והמידע שלהם הוא גם המידע שלכם אם אתם משכירים מהם שירותים כמו גיבוי מרחוק ואחסון. הדבר האחרון שהייתם רוצים זה שייעלם לכם כל המידע שדאגתם תמיד לגבות , החברות הללו לעיתים גם לא מעניקות אחריות לכל מה שקורה.

פריצות כאלה יכולות להיגרם בגלל חוסר אבטחה ובקרה בשרת כדי לתחזק שרת נכון וכדי להעניק את כל השירותים שהיא יכולה לתת בבטחה יש לדאוג לבקרה תמידית ואבטחה מלאה . לא פעם שומעים על האקרים שמנסים לפרוץ למחשבים ולא רק בגלל שהם מעוניינים במידע שיש על המחשב אלא גם בגלל החוויה עצמה , מבחינתם זה עוד הישג.

אין ספק שבחירת שרתים היא החלטה לא פשוטה שדורשת חברה מאובטחת שמגבה את המידע של הלקוח בשני מחשבים מרוחקים , כך שאם מחשב אחד הפסיק לפעול המחשב השני יכיל את המידע וישמור עליו.  חברה שמבטיחה לכם אחריות מלאה על המידע שנמצא אצלם היא חברה שכנראה גם עומדת בהבטחתה ותעניק לכם את האבטחה המקסימאלית ביותר.